نتایج رسمی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ اعلام شد نتایج غیررسمی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تعداد رای‌های هر کاندیدا پایان فرآیند اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ | شمارش آرا آغاز شد رایزنی باقری و بن‌فرحان درمورد موضوعات مشترک و تحولات فلسطین اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی علیه حماس اعلام کرد ستاد انتخابات خراسان رضوی: امکان تمدید بعد از ساعت ٢۴ وجود ندارد | ٢٠ درصد مازاد شارژ تعرفه در کل استان داشته‌ایم فرماندار قوچان: دو شعبه اخذ رأی با کمبود تعرفه مواجه شدند باقری:‌ روابط ایران و روسیه در مسیر درست و با شتابی مناسب قرار دارد طحان‌نظیف: از گمانه‌زنی‌ نتایج انتخابات بپرهیزید امام‌جمعه خواف: حضور مردم در انتخابات می‌تواند آغازی در رفع مشکلات و گرفتاری‌های ملی باشد فرماندار خوشاب: انتخابات به بهترین نحو در حال برگزاری است فرماندار کاشمر: برگزاری انتخاباتی سالم و امن جزو خطوط قرمز است استقبال پرشور مشهدی‌ها پای صندوق‌های رأی + فیلم خبرنگار نیویورک‌تایمز خطاب به مجری صداوسیما: امیدوارم در نجف ببینمت ویدئو | شهروندان مشهدی، دست‌اندرکاران صندوق‌های اخذ رأی ویدئو | توصیه‌های على‌اکبر صالحى به آن‌هایی که هنوز تصمیمى براى رأى‌دادن نگرفته‌اند عذرخواهی وزیر کشور از ایرانیان خارج‌ازکشور که امکان شرکت در انتخابات را نداشته‌اند انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ تاکنون در خراسان‌رضوی، ٨۵ درصد افراد با کارت‌ملی و ١۵ درصد با شناسنامه رأی دادند
سرخط خبرها

آغاز حمله به یمن | شنیده شدن صدای انفجار در صنعا، الحدیده و تعز + عکس و فیلم (۲۲ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۵۶۹۷
  • ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
آغاز حمله به یمن | شنیده شدن صدای انفجار در صنعا، الحدیده و تعز + عکس و فیلم (۲۲ دی ۱۴۰۲)
برخی گزارش ها از وقوع حمله نیروهای ائتلاف آمریکایی و انگلیسی به اهدافی در یمن خبر می دهند.

به گزارش شهرآرانیوز در پی وقوع تنش‌ها در دریای سرخ و تهدید انصارالله به هدف قرار دادن کشتی‌هایی که به سمت رژیم صهیونیستی در حال حرکت هستند، تنش‌ها در دریای سرخ و تنگه باب المندب بالا گرفت.

در این بین چندین کشتی نیز توقیف شد و یا هدف قرار گرفت. خواسته انصارالله نیز تنها آتش بس در غزه بود تا وضعیت انسانی وخیم آن ادامه پیدا نکند.

همچنین انصارالله در حملاتی تلاش کرد به صورت مستقیم رژیم صهیونیستی را نیز هدف قرار دهد.

در نهایت این اتفاقات منجر به صدور قطعنامه‌ای علیه یمنی‌ها شد که به موجب آن آمریکا و انگلیس تصمیم گرفتند که حملاتی را به یمن ترتیب دهند.

حال برخی گزارش‌ها حاکی است که این حملات آغاز شده و صدای انفجار در الحدیده شنیده شده است. یمنی ها نیز تایید کرده اند که حملاتی به مناطقی در صنعاء، الحدیده و تعز رخ داده است. معاون هیئت اطلاع رسانی انصارالله در همین خصوص گفت: حملات هوایی شدیدی علیه حدیده انجام شده است.

از دیگر سو انصارالله یمن نیز تهدید کرده که در صورت هر گونه حمله‌ای آن را بی پاسخ نمی‌گذارد و پاسخ جدی خواهد داد.

آغاز حمله به یمن | شنیده شدن صدای انفجار در صنعا، الحدیده و تعز (۲۲ دی ۱۴۰۲)

آغاز حمله به یمن | شنیده شدن صدای انفجار در صنعا، الحدیده و تعز (۲۲ دی ۱۴۰۲)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->